Rema Days 2017

 

13. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw przeszła do historii. Było to wydarzenie, w którym trzeba było wziąć udział. Nasza firma prezentowała swoją ofertę już po raz piąty. To było wielkie branżowe święto.

  • DSC_2484.JPG
  • DSC_2462.JPG
  • DSC_2467_1.JPG

Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza niezwykle udana. Świadczą o tym liczby. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko 100 z zagranicy. Już pierwszego dnia targi odwiedziło zdecydowanie więcej osób niż w poprzednich latach, a po trzech dniach imprezy zanotowano rekordową liczbę blisko 21 tysięcy zwiedzających. To wzrost o ponad 10%. Tegoroczna impreza cieszyła się rekordowym zainteresowaniem gości z zagranicy (wzrost o 53%), czego dowodem była wizyta przedstawicieli z blisko 50 państw. Warto odnotować, że 36% przedstawicieli firm Polski oraz 65% z zagranicy to nowe firmy odwiedzające targi RemaDays.

Goście targów mieli okazję podnieść swoją wiedzę na RemaCongress. Pierwszego dnia targów cykle wykładów prowadzili przedstawiciele firmy Texet Poland z profesorem Leszkiem Balcerowiczem oraz prezesem zarządu i założycielem New Wave Group, Torstenem Janssonem, na czele. Zainteresowaniem cieszyły się również prelekcje bezpłatne. Swoje warsztaty prowadzili: Katarzyna Ruś, Piotr Wojciechowski, Aleksander Pocheć, Iwona Studzińska oraz Agnieszka Rudnicka. Na specjalne zaproszenie firmy DRUKOMAT.PL swoje prelekcje wygłosili: Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski oraz Jacek Kłosiński.
Swoje wielkie dni na RemaDays przeżywali także laureaci konkursów od lat związanych z warszawską imprezą. Już na starcie poznaliśmy zwycięzców w rywalizacji Korony Reklamy. Nagrodzono najlepsze firmy w poszczególnych sektorach branżowych – Out&InDoorSystems, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. W tym roku najlepszymi w swojej kategorii okazały się firmy:

Producent upominków reklamowych:
I miejsce: Wilk Elektronik S.A.
II miejsce: Jaguar Tomasz Chwiłowicz
III miejsce: Maxim

Importer upominków reklamowych:
I miejsce: Asgard Sp. z o.o.
II miejsce: Macma Polska Sp. z o.o.
III miejsce: AXPOL Trading Sp. z o.o. Sp. k.

Out&InDoor:
I miejsce: Tent Grupa Sp. z o.o.
II miejsce: Adsystem
III miejsce: Ultima Displays Sp. z o.o.

Technology:
I miejsce: AGAWA.PL SP. Z O.O.
II miejsce: COLOP Polska
III miejsce: Grawerton ARGO S.A.

Tego samego dnia wręczone zostały również nagrody The Prize for Innovations. Jury przyznało złote, srebrne i brązowe medale za najbardziej innowacyjne rozwiązania, maszyny i urządzenia 2017 roku.

Na zakończenie RemaDays Warsaw 2017 swoje święto mieli przedstawiciele przedsiębiorstw, którzy znaleźli największe uznanie w oczach gości. Podczas Śniadania biznesowego wyróżniono najlepsze katalogi i gadżety roku. Przez dwa dni zwiedzający jednych z największych targów reklamy i poligrafii mogli dokonać wyboru najbardziej wyróżniających się katalogów oraz najciekawszych produktów reklamowych. W ogłoszeniu wyników konkursów Gifts of the Year i Catalogue of the Year wzięli udział partnerzy programu Solidni w Biznesie. Po najcenniejsze medale złotego koloru sięgnęły firmy: Integart Sp. z o.o., EDC Expert Direct Communication Sp. z o.o., Promostars oraz Badge4U. Natomiast najlepszymi produktami okazały się: Leżak eventowy firmy Kusha Artur Karwacki w kategorii Top Fun, Brelok 5w1 z Badge4U w kategorii Top Idea oraz Żarówka do napojów z Ceramiki Tułowice, która okazała się produktem Top Design.

źródło: remadays.com; informacja własna