Aktualności

Balony lateksowe a foliowe - jak wybrać?

  Na rynku można znaleźć szeroki wachlarz balonów, różnicując je ze względu na kształt, kolor, wielkość, a w końcu na tworzywo, z jakiego zostały wykonane. Choć nie każdy o tym wie, to bardzo ważny czynnik, od...

Zobacz
Jak zadbać o unikatowy nastrój na imprezie sylwestrowej?

  Sylwester to jedna z najbardziej wystrzałowych nocy w ciągu każdego roku. Każdy pragnie bawić się podczas niej jak najlepiej, spędzając czas pośród przyjaciół i ciesząc się z każdej chwili. Jest jednak coś jeszcze, co...

Zobacz
Co to jest sitodruk?

  Zasada techniki sitodrukowej wywodzi się z tzw. malowania szablonowego znanego już w czasach starożytnych. W 1964 roku Japończyk Yuzensai Miyasaki-San przystosował metodę malowania szablonowego do drukowania wzorów na kimonach...

Zobacz
Badanie rynku upominków reklamowych

  Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała pierwsze na polskim rynku rzetelne badanie jakościowe dotyczące percepcji artykułów promocyjnych. Sondaż przeprowadziła firma Ipsos, a ankietowanymi były zarówno...

Zobacz
Czy gadżety reklamowe są passe?

  O zatraceniu się w nowoczesności i technikach znakowania gadżetów, o których zapomnieliśmy Gadżety reklamowe i ich znakowanie - temat może wydawać się banalny, do przecież każda firma, której choć w znikomym...

Zobacz
Ścianka z balonów foliowych

  [[canapplus]] Dla jednego z naszych klientów wykonaliśmy dwukolorowy nadruk logo Canal+ na balonach foliowych, z których została zbudowana ścianka. Dekoracja ta stanowiła wystój sali podczas nocy oscarowej oraz...

Zobacz
Rema Days 2018 za nami

  [[Remadays2018]] Za nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Juz po raz szósty mieliśmy przyjemność prezentować naszą ofertę na tym największym w tej części Europy wydarzeniu...

Zobacz
Upominki biznesowe. Inwestycja która się zwróci

  Niejeden marketer może się zastanawiać, po co w dzisiejszych czasach inwestować w gadżety reklamowe, skoro klientów zdobywa się przede wszystkim w świecie online. A jednak to tak, jakby przedkładać życzenia składane za...

Zobacz
Zmiany w prawie podatkowym uderzą w branżę reklamową

  Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w podatku dochodowym. Kluczową zmianą mającą bezpośredni wpływ na branżę reklamową jest ograniczenie kosztów uzyskania przychodów w roku podatkowym do...

Zobacz
Reklama outdoorowa i jej prawa

  Reklama outdoorowa ma na polskim rynku ugruntowaną pozycję. Z OOH korzystają nie tylko duże firmy, ale także mikro i małe przedsiębiorstwa. John Wanamaker powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w...

Zobacz