Upominki biznesowe. Inwestycja która się zwróci

Niejeden marketer może się zastanawiać, po co w dzisiejszych czasach inwestować w gadżety reklamowe, skoro klientów zdobywa się przede wszystkim w świecie online. A jednak to tak, jakby przedkładać życzenia składane za pośrednictwem...

Zobacz
Zmiany w prawie podatkowym uderzą w branżę reklamową

Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w podatku dochodowym. Kluczową zmianą mającą bezpośredni wpływ na branżę reklamową jest ograniczenie kosztów uzyskania przychodów w roku podatkowym do poziomu 5...

Zobacz
Reklama outdoorowa i jej prawa

Reklama outdoorowa ma na polskim rynku ugruntowaną pozycję. Z OOH korzystają nie tylko duże firmy, ale także mikro i małe przedsiębiorstwa. John Wanamaker powiedział kiedyś: „Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w...

Zobacz
Rema Days 2017

Już po raz trzynasty stolica Polski gościła uczestników RemaDays Warsaw i w zgodnej opinii była to impreza niezwykle udana. Świadczą o tym liczby. Na powierzchni 35 000 m2 swoją ofertę zaprezentowało 768 dostawców, w tym blisko...

Zobacz
Balony - jak to jest zrobione?

Jak wytwarza się balony lateksowe? Prezentujemy krótki film, pokazujący proces produkcji balonów.

Zobacz
Airwalle zdobywaja polski rynek reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna od lat niezmiennie zapewnia masowy zasięg oddziaływania i doskonałe efekty promocyjne. Niestety, wraz z rozwojem tego segmentu oraz wzrostem liczby nośników – a co za tym idzie – przekazów,...

Zobacz