Badanie rynku upominków reklamowych

Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrealizowała pierwsze na polskim rynku rzetelne badanie jakościowe dotyczące percepcji artykułów promocyjnych. Sondaż przeprowadziła firma Ipsos, a ankietowanymi były zarówno...

Zobacz
Czy gadżety reklamowe są passe?

O zatraceniu się w nowoczesności i technikach znakowania gadżetów, o których zapomnieliśmy Gadżety reklamowe i ich znakowanie - temat może wydawać się banalny, do przecież każda firma, której choć w znikomym...

Zobacz
Ścianka z balonów foliowych

Dla jednego z naszych klientów wykonaliśmy dwukolorowy nadruk logo Canal+ na balonach foliowych, z których została zbudowana ścianka. Dekoracja ta stanowiła wystój sali podczas nocy oscarowej oraz imprezy promującej nowy...

Zobacz
Rema Days 2018 za nami

Za nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw. Juz po raz szósty mieliśmy przyjemność prezentować naszą ofertę na tym największym w tej części Europy wydarzeniu branżowym. W ciągu trzech...

Zobacz
Upominki biznesowe. Inwestycja która się zwróci

Niejeden marketer może się zastanawiać, po co w dzisiejszych czasach inwestować w gadżety reklamowe, skoro klientów zdobywa się przede wszystkim w świecie online. A jednak to tak, jakby przedkładać życzenia składane za pośrednictwem...

Zobacz
Zmiany w prawie podatkowym uderzą w branżę reklamową

Ministerstwo Finansów planuje wprowadzenie zmian w podatku dochodowym. Kluczową zmianą mającą bezpośredni wpływ na branżę reklamową jest ograniczenie kosztów uzyskania przychodów w roku podatkowym do poziomu 5...

Zobacz